לעסק שלך יש רק בוס אחד: הלקוח

 

אחד הגורמים הרגשיים החזקים בחיזור אחר לקוח הוא כסף - ההבטחה לקבל יותר תמורת פחות כסף, היא משהו שרוב האנשים מתקשים לסרב לו. הראשונה שהשתמשה בשידול כזה היתה קוקה קולה ב-1887 - עם קופון שמזכה בכוס קולה חינם.

יש לכם עסק? כך תגדילו את ההכנסות 

אתם רוצים להגדיל את ההכנסות העסק שלכם, אבל לא בטוחים איך לעשות זאת? הצעד הראשון להבנת השוק החדש והתחרותי מאוד של המאה ה-21 הוא לשאול לקוחות את השאלות הנכונות; הכי חשוב לשאול מהן הבעיות והתקלות שהם מתמודדים איתן.

הפוזיטיב שעושה את ההצלחה

בין אם אתה עצמאי הרוצה להגדיל הכנסות או יזם הרוצה להגשים חלומות עסקיים, יש דרך להפוך את הרצון למציאות. מטי עבאדי, היועצת העסקית מאחורי פוזיטיב ניהול, מספרת כיצד היא מגיעה ל 100- אחוזי הצלחה עם הלקוחות שלה.

איך לנהל מוסך מצליח בעידן תחרותי

אם אכן היה מיתון אמיתי, מוסכים רבים היו נסגרים ולא היו קונים חומרים מתכלים וכלי עבודה.

ארבע סיבות שגורמות לך להרוס את העסק

שיווק לעסק הוא החמצן של העסק. אל תעצור את החמצן שלך. אם שיווק הוא כל כך קריטי לעסק, למה בעלי עסקים רבים מזניחים אותו? רוב בעלי העסקים מזניחים את השיווק כי:

תמיד תן יותר ללקוח שלך עבור על תשלום שקיבלת

בשנים האחרונות עולם העסקים עובר מהפך חשיבתי בכל הנוגע לשיווק.
בעבר חברות תמיד תמחרו את המוצר שלהם באופן הבא:
הם חישבו כמה עולה להם המוצר, הוסיפו את העלויות הנילוות והוסיפו X  אחוזי רווח על המוצר.
היום הגישה היא שונה לגמרי, הגישה היא : מה אני יכול לתת ללקוח שלי כערך מוסף לתשלום שקיבלתי ממנו-ואיך אני יכול לבדל את עצמי באופן הזה מהמתחרים שלי.

להבחין בין אסטרטגיה טובה ואסטרטגיה רעה

להבחין בין אסטרטגיה טובה ואסטרטגיה רעה.

אסטרטגיה הינה תפיסה ששורשיה נעוצים בהיסטוריה הצבאית, כאשר גנרלים בצבא תכננו מערכת צבאית.
כיום, זו מילה שנמצאת בשימוש נפוץ אך לעיתים אינה מובנת כהלכה בעולם העסקי.

ועידת ישראל לנשים ועסקים 2016

האם גם אתה מרגיש שאתה אחד מאותם מאות בעלי עסקים קטנים שכורעים תחת נטל המיתון ולא מצליחים לקחת את העסק שלהם קדימה? האם גם את מרגישה כי אין לך איך לקדם את העסק שלך ולהביא עוד לקוחות ולהעלות את המכירות? אם גם אתם מרגישים שאתם מעוניינים לרכוש כלים ניהוליים ושיווקיים וכך להצליח ולקחת את העסק שלהם קדימה, כדי שתקראו את הכתבה הבאה עם מטי עבאדי – מנכ"לית חברת "פוזיטיב ניהול מומחים בקידום עסקים קטנים".

5 כלים הכרחיים להגדלת המכירות באינטרנט

איך מגדילים את המכירות דרך הפלטפורמה הנהדרת הזאת הקרויה רשת האינטרנט בצורה הנכונה, הטובה והאפקטיבית מה ביותר? העצות המרכזיות וההכרחיות במאמר שלפניכם.

איך להצליח לשכנע את הלקוח שלך ב-3 שניות...

הרבה, אם לא הכל, תלוי בכותרת הפרסומית שלך. אז, איך תבחר את כותרת הפרסום המנצחת שלך? הטיפים החשובים בכתבה שלפניך

המדריך לצמיחת עסקים קטנים

האם גם אתה מרגיש שאתה אחד מאותם מאות בעלי עסקים קטנים שכורעים תחת נטל המיתון ולא מצליחים לקחת את העסק שלהם קדימה? האם גם את מרגישה כי אין לך איך לקדם את העסק שלך ולהביא עוד לקוחות ולהעלות את המכירות? אם גם אתם מרגישים שאתם מעוניינים לרכוש כלים ניהוליים ושיווקיים וכך להצליח ולקחת את העסק שלהם קדימה, כדי שתקראו את הכתבה הבאה עם מטי עבאדי – מנכ"לית חברת "פוזיטיב ניהול מומחים בקידום עסקים קטנים".

מהתקשורת

פוזיטיב ניהול

"פוזיטיב ניהול היא חברת הייעוץ העסקי היחידה בישראל שמתחייבת ל100% הצלחה"!

052-7387080​

"פוזיטיב ניהול – מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים " רחוב ז'בוטינסקי 7 רמת גן, מגדל משה אביב ,קומה 42

טל´ 052-7387080   |   1700-70-80-83    |     mati@positive-biz.co.il

 

לחץ כאן

טלפון:

This field is required.

הטופס נשלח בהצלחה...

שם:

This field is required.

לפגישת ניתוח הפוטנציאל העסקי שלך בחינם:

שם:

This field is required.