4 פעולות הכרחיות להעלאת ההכנסות

1.מינוף העסק על ידי מימוש נכסים קיימים.

הדבר הכי חשוב בעסק הוא למצות את הנכסים הקיימים. מלאי, רשימות תפוצה ועוד.בעלי עסקים רבים לא מנהלים רשימות תפוצה של הלקוחות שלהם וכך מאבדים עשרות אלפי שקלים בחודש. הדרך הכי נכונה להגדלת כמות הלקוחות היא יצירת מדריכי תוכן חינמי לקהל שלכם וכמובן שאין בעיה לשלוח את המייל גם ללקוחות העבר ולעודד אותם להפיץ לחבריהם.

 

2.דבר נוסף שבעל עסק חייב לעשות הוא להעלות מחירים. בעלי עסקים רבים חוששים שהעלאת מחירים תבריח מהם הלקוחות,המשימה הראשונה שלנו כיועצים עסקיים היא להבין מה הערך שהלקוח שלנו נותן ללקוחות שלו, גם אל מול החלופות בשוק. כשבעלי העסק מבינים שהשירות או המוצר שהם מציעים "שווה"  הרבה יותר, כך קל להם יותר למכור ולהעלות מחירים. כשבעלי עסקים רושמים לעצמם את התועלות שמקבלים הלקוחות שלו פתאום הם מבינים כמה השירות שלהם שווה ללקוחות פוטנציאלים ופתאום בעל העסק מרגיש נוח לגבות פי 2 לפחות וכך כולם מרוצים. לקוחות תמיד ישמחו לשלם כאשר הם מרגישים שהם מקבלים יותר.

 

3.חשיבה יצירתית שתגדיל את מקורות התנועה שלו.

כל בעל עסק חייב להיות יצירתי ולבדוק על בסיס קבוע איזה פרסומים עובדים עבורו ומביאים לו לקוחות ואיזה פרסומים לא מוצלחים. לא לכל עסק מתאים פרסום בפייסבוק ולא לכל עסק מתאים פרסום ממומן בגוגל.כל בעל עסק חייב למדוד את תנועת הלקוחות אליו לעסק ומהיכן היא מגיעה ואז להגדיל אותה על בסיס קבוע.

 

4.פנייה לקהל "קר" והגדלת רשימת התפוצה של העסק. דרך נוספת להגדלת רשימת התפוצה היא  פנייה לקהל  "קר". קהל קר משמעו קהל שאינו מכיר  את העסק והוא מגיע ומגיע מפרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל או משיחות טלפון יזומות. התהליך היה מאד פשוט וקל ליישום: הדרך הנכונה לעשות את זה בפייסבוק היא על ידי פרסום ממוקד ומפולח ללקוחות פוטנציאליים, בעזרת הפילוח של פייסבוק מי שלוחץ על המודעה הגיע לדף נחיתה, הכתוב בשפה שיווקית מושכת, ומציע לגולשים את המדריך החינמי. כמובן שכל מי שנרשם למדריך, נכנס באופן אוטומטי לרשימת הדיוור של העסק , וכך הוא יכול לבנות איתם בהדרגה מערכת יחסים ואמון. השלב הבא הוא הכנת סדרה של תכנים ממוקדים לקהל שמורכבים מנתינת ערך, עצות וטיפים,הצגת סיפורי הצלחה של הלקוחות הקיימים של העסק וכן... גם הפנייה לדף המכירה.בדף המכירה בית העסק מציג  את השירות שלו ואפילו אפשר להציע לפנות אליו לשיחת יעוץ חינם וללא התחייבות. 

כך שפתאום לקוחות פוטנציאלים שלא התעניינו בעסק – מתחילים פתאום לפנות כמתעניינים. כך שבשורה התחתונה, אפשר להעלות מחירים ולא לרדוף אחרי לקוחות.

 

המאמר נכתב ע"י מטי עבאדי – מנכ"לית פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים. צור איתנו קשר עוד היום - מטי עבאדי 052-7387080 מנכ"לית. פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים

שיחת חינם 1700-70-80-83

מכירות

פוזיטיב ניהול

"פוזיטיב ניהול היא חברת הייעוץ העסקי היחידה בישראל שמתחייבת ל100% הצלחה"!

052-7387080​

"פוזיטיב ניהול – מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים " רחוב ז'בוטינסקי 7 רמת גן, מגדל משה אביב ,קומה 42

טל´ 052-7387080   |   1700-70-80-83    |     mati@positive-biz.co.il

 

לחץ כאן

טלפון:

This field is required.

הטופס נשלח בהצלחה...

שם:

This field is required.

לפגישת ניתוח הפוטנציאל העסקי שלך בחינם:

שם:

This field is required.