5 כלים הכרחיים להגדלת המכירות באינטרנט.

תבינו שתהליך המכירה אורך זמן הוא אינו מיידי.
יש משהו בסיסי שחייבים להבין. כל לקוח פוטנציאלי שקולט שהוא נמצא בתהליך מכירה כלשהו, הוא מייד עוטה על עצמו שריון שקשה מאוד לחדור דרכו.
לרוב האנשים יש הנטייה, לחשוב על ההצעה שלך קצת, ואז להתחיל לחשוב ברצינות איך להתקדם.

איך להצליח לשכנע את הלקוח שלך ב 3 שניות?

כותרת מנצחת היא כותרת שתגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך לעצור ל 3 שניות ולהתעניין במה שאתה מציע.

הדבר הכי חכם שתעשה הוא שתשקיע זמן ומחשבה בכותרת של הפרסום שלך

אם אתה מרגיש אתה לא מספיק יצירתי - תשקיע 100-200 ש"ח ותשלם לאיש מקצוע שיכין עבורך כותרת מנצחת.

4 פעולות פשוטות: איך למכור הרבה יותר ובקלות

תבדוק את התמחור שלך. תבדוק שאתה לא מוריד מחירים רק כדי למכור יותר. ללקוחות שלך יש את הכסף בכיס הם רק צריכים להיות משוכנעים שהם צריכים לקנות ממך ולא מהמתחרה שלך.   אתה צריך לגרום ללקוח שלך להוציא את הכסף עכשיו אצלך ולא אצל מישהו אחר ואין קשר להורדת מחירים כי בסיכומו של דבר אפילו הלקוח שלך לא יעריך את המוצר שלך ואותך אם תמכור לו זול מידי!

השיטה של איך למכור בעסקים קטנים "בלי למכור"

למעשה פרסום הוא חלק מפעולות הקידום שעסק צריך לעשות.
המטרה של פרסום היא לצור איזשהו רגש אצל הקורא שבסופו של דבר יגרום לו להגיע אליך לעסק ולקנות ממך. המסר חייב להיות מאוד ברור.

4 פעולות הכרחיות להעלאת ההכנסות.

מינוף העסק על ידי מימוש נכסים קיימים.

הדבר הכי חשוב בעסק הוא למצות את הנכסים הקיימים. מלאי, רשימות תפוצה ועוד.בעלי עסקים רבים לא מנהלים רשימות תפוצה של הלקוחות שלהם וכך מאבדים עשרות אלפי שקלים בחודש. הדרך הכי נכונה להגדלת כמות הלקוחות היא יצירת מדריכי תוכן חינמי לקהל שלכם וכמובן שאין בעיה לשלוח את המייל גם ללקוחות העבר ולעודד אותם להפיץ לחבריהם.

10 פעולות פשוטות להעלאת המכירות

אני מבינה שאתה אולי לא יודע בדיוק מה נכון לעשות.... 

העניין הוא שיש המון פעולות של שיווק וקידום שאפשר לעשות והם עובדים נהדר בכל עסק והם לא בהכרח עולים כסף. ישנן פעולות קידום שהינן קריטיות לכל עסק וחובה לבצע אותם. הקידום כאן הינו לכאורה סמוי - אך גורם לכל לקוח שנכנס לעסק להרגיש שהוא הגיע למקום הנכון ושאפשר לסמוך עליך.

הגדלת המכירות באופן מיידי

יש 5 שאלות חשובות שחובה שתענה עליהן שבכלל תתחיל למכור:

מי הקהל? חשוב מאד לאפיין את הקהל  המדוייק שאתה פונה אליו.

אתה חייב לדעת מה הלקוחות רוצים. לא מה הם צריכים.   

אתה חייב לדעת מראש מה אתה מציע להם. גם כאן בעלי עסקים עושים טעות גדולה: הם מציגים את המוצר/שירות  שלהם ע"י תיאור תכונות המוצר ולא ע"י מה 'תועלות'. 

מכירות

פוזיטיב ניהול

"פוזיטיב ניהול היא חברת הייעוץ העסקי היחידה בישראל שמתחייבת ל100% הצלחה"!

052-7387080​

"פוזיטיב ניהול – מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים " רחוב ז'בוטינסקי 7 רמת גן, מגדל משה אביב ,קומה 42

טל´ 052-7387080   |   1700-70-80-83    |     mati@positive-biz.co.il

 

לחץ כאן

טלפון:

This field is required.

הטופס נשלח בהצלחה...

שם:

This field is required.

לפגישת ניתוח הפוטנציאל העסקי שלך בחינם:

שם:

This field is required.