5 יסודות למודעה מוצלחת בפייסבוק

5 יסודות למודעה מוצלחת שמושכת לקוחות : 

 

 ישנם 5 אלמנטים שגורמים למודעה להיות אפקטיבית ומושכת לקוחות.כאשר משלבים את כולם בצורה חכמה, כל האלמנטים יגרמו יחד להביא יותר לקוחות פוטנציאליים למודעה שלך ומשם לקניית המוצרים והשירותים שלך.  

תמונה: לתמונות שאתה בוחר יש השפעה גדולה   על איך אנשים מגיבים למודעות שלך.

כותרת : כותרת טובה שלא רק תתפוס את תשומת לבם של אנשים, אלא גם מסבירה על מה  המודעה.

טקסט: תכתוב לפחות משפט אחד על המודעה שלך. ודא   שאתה מסביר היטב מה שאתה מקדם. 

קריאה לפעולה : שים את הכפתור הנכון שיהווה  קריאה לפעולה והסבר לאנשים מה היית רוצה שהם יעשו. 

תיאור הקישור: תגיד ללקוחות מה מצפה  להם אם הם ילחצו על הכפתור הקריאה לפעולה.  תמונות טובות יעזרו לעזור לקבל את תשומת לב של  הלקוחות שלך. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהתמונות שלך,

 

שים לב לעצות הבאות: 

תמונות:

השתמש בתמונות באיכות גבוהה עם רוחב תמונה מינימאלי של 600 פיקסלים לפרסומות המופיעות באוסף החדשות. 

תמונות שהם בהירות יותר מושכות את העין ונוטות להיראות טוב יותר.

אתה רק צריך תמונה אחת כדי ליצור מודעה,  אבל אתה יכול להעלות כ 6 תמונות ולבדוק מה עובד הכי טוב  .  

כותרת : 

כותרת זו הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי קורא עליך. תשקיע חשיבה מעמיקה בכל מילה בכותרת. הפוך את את הכותרת לתופסת תשומת לב. השתמש בכותרת  קצרה, ברורה שמסבירה ללקוח הפוטנציאלי על מה המודעה שלך .הכותרת שלך צריכה לספק הסבר לתמונה שבחרת.  שמור את הכותרת שלך ל -25 תווים או פחות.  

טקסט:

הטקסט אמור להסביר את השירות שלך והמוצר שלך.  השתמש בטקסט במודעה שלך לספר לאנשים למה הם צריכים ללחוץ על המודעה שלך ומה הם יקבלו.

הקפד לשמור על  200 תווים או פחות. מילים כמו"עכשיו" ו- "היום" וביטויים כמו "זמן מוגבל" יכולים לעזור להדגיש את החשיבות של נקיטת פעולה.

קריאה לפעולה: 

המטרה של קריאה לפעולה היא להביא יותר תנועה לאתר האינטרנט שלך. יש להוסיף לחצן קריאה לפעולה.

אתה יכול לבחור מתוך 5 כפתורים: קנה עכשיו, הזמן עכשיו, למידע נוסף,הרשמה או הורדה

תיאור הקישור :  זו למעשה השורה החשובה ביותר בכל המודעה שלך.

 

המלצה אחרונה והכי חשובה:

בדיקה ומדידה : נסו ליצור גרסאות שונות של המודעות שלך ולהשתמש במנהל המודעות שלך כדי לראות את התוצאות. זה יעזור לך להבין שהמודעות עומדות ביעדים שלך הטובות ביותר. 

 

לסיכום: פייסבוק הינו כלי שיווקי מדהים לאלו שיודעים להשתמש בו בצורה חכמה ונכונה. השיווק בפייסבוק פחות מתאים לעסקים שמוכרים מוצרים ושירותים לעסקים גדולים אלא רק רק למי שמוכר לעסקים קטנים ולאנשים פרטיים. בשנה האחרונה קשה הרבה  יותר לראות תוצאות טובות בפייסבוק .

 

המאמר נכתב ע"י מטי עבאדי – מנכ"לית פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים. צור איתנו קשר עוד היום - מטי עבאדי 052-7387080 מנכ"לית. פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים

שיחת חינם 1700-70-80-83

שיווק

פוזיטיב ניהול

"פוזיטיב ניהול היא חברת הייעוץ העסקי היחידה בישראל שמתחייבת ל100% הצלחה"!

052-7387080​

"פוזיטיב ניהול – מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים " רחוב ז'בוטינסקי 7 רמת גן, מגדל משה אביב ,קומה 42

טל´ 052-7387080   |   1700-70-80-83    |     mati@positive-biz.co.il

 

לחץ כאן

טלפון:

This field is required.

הטופס נשלח בהצלחה...

שם:

This field is required.

לפגישת ניתוח הפוטנציאל העסקי שלך בחינם:

שם:

This field is required.