איך להגדיל את המכירות על ידי 3 פעולות

הסוד הגדול של הגדלת מכירות בעסק הוא פשוט לבצע 3 פעולות מתמשכות בעסק כדי הגדיל את המכירות בעסק.ככול שיותר לקוחות ירכשו מאיתנו, כך ההכנסות שלנו יעלו. ככול שיהיו לנו יותר מכירות בחודש נתון, כך הריווחיות תעלה. הפעולות הן: הגדלת כמות הלקוחות הפעיליםהגדלת סל הקנייה של הלקוחותהגדלת תדירות הקנייה שלהם או הגדלת כמות הביקורים שלהם בעסק.  איך אנחנו עושים את זה בפועל?: הגדלת כמות הלקוחות: הגדלת כמות הלקוחות תגיע מהגדלת ערוצי השיווק והפרסום שלנו . ערוצי השיווק יכולים להיות ברשת האינטרנט ומחוץ לרשת   האינטרנט.בנוסף כאשר נבנה לעסק מאגר נתונים ולקוחות מתעניינים ונפרסם להם – רוב הסיכויים שהם יגיעו יום אחד לרכוש אצלינו. הגדלת סל הקנייה שלהם :נציע מגוון הצעות נוספות כדי שיהוו UP SALE  : מי שקונה מוצר אחד ישלם 50 ₪ , מי שיקנה 3 מוצרים ישלם 100 ₪.הצעה של חבילות : חולצה + מכנס ב 200 ₪  במקום שרק מכנס לבד עולה 170 ₪.להציע הצעה שאי אפשר לסרב לה : סלון + מזנון + כורסא + חדר שינה – כאשר את הכורסא ניתן במתנה על מנת שנוכל לסגור את העסקה. הגדלת תדירות הקנייה: על ידי חווית קנייה מהנה מאוד אצלינו בעסק כדי שירצו לחזור ולרכוש.על ידי מתן הטבות מיוחדות בימים ספציפיים על מוצרים מסוימים.על ידי הקמת מועדון לקוחות ופרסום ישיר למועדון לקוחות כדי שיגיעו לרכוש עוד ועוד. אני בטוחה שכל בעל עסק שקורא את המאמר הזה – יכול להתחיל לעשות פעולות עוד היום להגדיל את ההכנסות בעסק!  ​

האם זה אפשרי לעבוד פחות ולהרוויח יותר?

החלום של כל עצמי ושל כל בעל הוא לעבוד פחות ולהרוויח יותר כסף הבעיה תמיד מתחילה בבעל העסק עצמו.הוא מרגיש חוסר שליטה על הנעשה בעסק, הוא לא יודע כמה כסף חייבים לו וכמה כסף הוא חייב לבנקהוא לא יודע מה הדברים הנכונים לעשות והוא אפילו לא יודע כמה כסף הוא מרוויחהאם אתה בעל עסק כזה? אתה מוזמן ללחוץ על הקישור ולבדוק.... https://www.playbuzz.com/ldvlpy10/3-12-2018-12-36-29-pm  

האם אתם מנהלים את הזמן שלכם או שהזמן מנהל אתכם?

 בעל עסק,הבעיה המרכזית בכל עסק היא ניהול זמן יעיל.זמן הוא הרבה יותר מכסף.... זמן אתם תמיד מפסידים במידה ואתם לא מנהלים אותו בצורה נכונה.המטרה תמיד בכל עסק היא להקדיש את הזמן לפיתוח העסק על מנת שנוכל להגדיל את ההכנסות והמכירות.פעמים רבות בעלי עסקים מוצאים את עצמם משועממים ולא יודעים אפילו מה לעשות כדי לקדם את העסק או שלא מנהלים נכון את הזמן שלהם.האם גם אתם במצב הזה?  לחצו על הקישור ותוכלו לבחון את עצמכם כמה כסף אתם מפסידים בחודש.....  *שימו לב לתמונה ה 10 בשאלון  :-) https://www.playbuzz.com/ldvlpy10/1-4-2018-4-29-20-pmש

גלה האם אתה מנצל את הפוטנציאל העסקי המלא שלך

כל בעל עסק רוצה להרוויח הרבה יותר כסף מהעסק שלו. בפועל זה לא ממש קורה וכך עסקים נסגרים. הבעיה היא שבעלי עסקים לא באמת יודעים מהם הפעולות הנדרשות מהם לבצע על מנת שהעסק יצליח. לחצו על השאלון המקסים שהכנסתי לכם ותוכלו לגלות עד כמה אתם באמת מנצלים את הפוטנציאל העסקי שלכם ותגלו מה תוכלו לעשות כדי להרוויח הרבה יותר כסף ! לחצו כאן והתחילו לשחק:   ( תשובה ירוקה היא נכונה ותשובה אדומה היא טעות) https://www.playbuzz.com/ldvlpy10/1-5-2018-9-23-06-am בואו נראה מה הציון שלכם :-)  

מיהו מנהל מוצלח?

> מנהל מוצלח הינו מנהל שיודע להביא את העסק שלו למצב שהעסק משרת את המטרות שאותו מנהל החליט עליהן ובפרק הזמן והתקציב שהוחלט.> מנהל מוצלח דורש תפוקה מעובדיו ומעצמו ומוודא שאותה תפוקה התבצעה ואכן יש תוצאות משביעות רצון.> מנהל מוצלח הינו מנהל שעובדיו סומכים עליו והוא סומך על עצמו שהוא אכן מסוגל להביא את העסק ואת עובדיו למצב שבו העסק משרת את מטרותיו.> מנהל מוצלח הינו מנהל שהוא מנהיג אמיתי שמסוגל לסחוף את עובדיו אחריו מתוך רצון אמיתי וכן של עובדיו.> מנהל מוצלח הינו מנהל שגורם לעובדיו להרגיש שמקום עבודתם הוא לא רק מקום עבודה, אלא מקום שכייף לעבוד בו ועובדים בו מתוך תחושת שליחות ואמונה במוצר ובשירות ולא רק מתוך מניעים כספיים. > מנהל מוצלח הינו מנהל שנגיש לעובדיו אך גם יש יראת כבוד אליו.> מנהל מוצלח אין גבול לאחריות של הצלחת העסק.> מנהל מוצלח דואג להכשיר כל עובד או דואג שהעובד יקבל הכשרה מתאימה.> מנהל מוצלח יודע את כל התפקידים בעסק, יודע האם כל תפקיד שמבוצע על ידי העובד או על ידו, מבוצע בצורה מושלמת, מעל ומעבר למצופה ובהצלחה רבה.> מנהל מוצלח חייב להוות דוגמא ומופת לכל עובדיו. הוא חייב להתלבש בצורה מכובדת, משרדו צריך להיות נקי, מאורגן ומסודר. מנהל מוצלח הינו מנהיג הפועל ללא לאות למען הצלחת עסקו למרות כל המכשולים והמחסומים ומביא את העסק לפריחה ושגשוג מתמשכים תוך שיתוף פעולה, הסכמה, והערכה מלאים מהסובבים אותו. איך אתם רואים את עצמכם?  האם אתם חושבים שאתם מנהלים מובילים?

החשיבות העליונה של שירות אצלך בעסק.

בעלי עסקים רבים מתמקדים כל הזמן להביא לקוחות חדשים.אך מה לגבי הלקוחות הקיימים ?  כל בעל עסק יודע עד כמה זה מורכב ויקר להביא עוד ועוד לקוחות חדשים לעסקים. אין בעל עסק שלא הוציא עשרות אלפי שקלים על פרסום לעסק שלו. רוב הלקוחות הפוטנציאלים כבר קונים ממישהו אחר, יש להם נאמנות למתחרה שלך וזה מאוד לא פשוט לגרום להם לעזוב ולהגיע ולקנות ממך.אם אתה בעל עסק שיש סוכני מכירות - אתה בוודאי שומע לא פעם מפי הסוכנים שלך שללקוחות יש מספיק סחורה אצלם מהמתחרה שלך, והמחיר גבוה מידי וקשה למכור.לעיתים בעלי עסקים מתבלבלים וחושבים שאכן יש בעיה במוצר שלהם או במחיר.חשוב להבין - מחיר נמוך הוא אף פעם לא מה שיגרום למישהו לקנות ממך. מה שיגרום לכל אחד לקנות - הוא ההרגשה שהוא עשה עסקה שטובה שפותרת לו את הבעיה שהיתה לו. למה מאוד חשוב לתת שירות מעולה? אם אנחנו בעלי עסקים שרוצים להרוויח המון כסף מהעסק שלנו , אין לנו כוונה למכור בזול ולהפסיד כסף, נכון?  הסוד הגדול הוא לתת שירות מעולה. שירות מעל ומעבר, שהלקוח לא ציפה לקבל. שירות שיגרום ללקוח לומר לעצמו "הופתעתי, בית העסק "שיחק אותה " וכל הכבוד על השירות. זה מאוד מקובל במוסכים של רכבי יוקרה, השירות שהלקוח מקבל ארוחת צהריים במסעדה מפוארת בזמן שבעל הרכב מחכה לתיקון הרכב, משלוח של זר פרחים ליום ההולדת עוד ועוד. ולמה? כי אנשים מוכנים לשלם יותר עבור שירות. כל לקוח רוצה להרגיש שדואגים לו שהוא שילם על מוצר או שירות - הוא קיבל יותר ממה שהוא ציפה לו. ולכן הוא מוכן לשלם יותר. עסקים קמו ונסגרו על שירות.תחשבו האם הייתם חוזרים למסעדה בה השירות היה גרוע? אני בטוחה שלא. לכן, כאשר אנחנו , בפוזיטיב ניהול - מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים, מתחילים לעבוד עם בעלי עסקים אנחנו  תמיד תמיד בודקים את רמת השירות והמוניטין של העסק ומחזקים תמיד את נושא השירות ותמיד הלקוחות מרוצים.  לסיכום, מאוד קל לגרום ללקוחות להיות מרוצים. צריך רק לדעת איך לעשות את זה חכם. לקוח שמרוצה הוא לקוח שימליץ עליכם לאחרים ויביא לכם לקוחות.   

5 צעדים פשוטים להגדלת הריווחיות בעסק.

  איך ניתן להגדיל את התפוקה שלנו, כאשר אנחנו כבר עובדים במקסימום יכולת?איך אנחנו מוצאים עוד זמן כאשר יש לנו כל כך הרבה  מה לעשות?כיצד אנו מגדילים את התפוקה שלנו, ומייצרים הרגלים שיעבדו בשבילנו באופן טבעי ובאופן אוטומטי בכל יום?איך לזהות פעילויות אלה בחיינו ובעסק שייתנו לנו את התשואה הגבוהה ביותר, ולגרום לנו להרוויח הרבה יותר? בעלי עסקים נוטים לקום בבוקר ולפתוח מיד את תיבת המיילים שלהם עוד לפני שהם יצאו מהמיטה. הם עושים זאת גם במשך היום וכמובן גם בלילה לפני שהם נרדמים. כל אחד מאיתנו מסוגל לייצר אנרגייה = כסף.אם אנחנו נגררים לעשות פעולות שאנשים אחרים רצו שנעשה (כמו לענות להם על המיילים או לענות לשיחות טלפון שאנחנו באמצע פעולות אחרות) אנחנו למעשה נגררים לביצוע סדר יום של מישהו אחר! הדבר הנכון לעשות מיד שקמים בבוקר הוא לשתות 2 כוסות מים. וזאת כדי להרוות את הגוף שאיבד נוזלים בלילה. לאחר מכן אוכלים ארוחת בוקר קלה שתיתן לגוף אנרגייה לאחר מכן ואז מתחילים את יום העבודה. מה עושים כדי לנצל את היום במלואו?אנחנו עובדים מתוך מחשבה שצריך להקצות מספיק זמן לביצוע פעולות שמכניסות לנו המון כסף בהווה ובעתיד.1.אנחנו מכינים רשימה של דברים שאנחנו יודעים שאנחנו צריכים לטפל בדחיפות. 2.לאחר מכן רושמים את הדברים החשובים ובסוף את הרשימה רושמים את הדברים הלא חשובים שלא מכניסים לנו כסף. 3.במשך היום יש להקצות פרקי זמן שלמים (שעה – עד שעה וחצי) לביצוע פעולות מהתחלה ועד הסוף. 4.עוברים שוב על הרשימה ובודקים אם יש פעולות שלא הכנסנו לרשימה – ששווה להשקיע זמן עליהן. 5.מחליטים מראש מהן הפעולות עם הערך הכספי הכי גדול לעסק ובודקים מה נוכל לעשות יותר טעות מאוד גדולה שחייבים להימנע ממנה: לעשות פעולות שלא ידוע מה הערך שלהן לעסק. מכל פעולה שעושים, חייבים להעריך את התרומה שלה לעסק ולהעריך מתי הערך הכספי ישתקף מאותה פעולה.   

3 טעויות בניהול עובדים שגורמות לתפוקה נמוכה

בעלי עסקים  ומנהלי משאבי אנוש משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בגיוס עובדים, אותם הם מחשיבים לנכס חשוב וכמנוע עיקרי להצלחת והתפתחות העסק. ניהול ותגמול עובדים הינו תחום חשוב מאין כמוהו בעסק משום שעלותו גבוהה במיוחד, ולעיתים רבות בעלי העסק לא יודעים איך לנצל את המשאב החשוב הזה ולנצל את הפוטנציאל של כל עובד.וכל זה נובע מחוסר מודעות לחשיבותו, היעדר הכשרה ניהולית מתאימה, חוסר זמן ועוד, מה שמוביל לניהול לא ממצה ולעתים שגוי של עובדים ובסיכומו של דבר לעזיבת העובד. שגיאות בניהול עובדים מתבצעות על-ידי מנהלים בכירים וזוטרים, בארגונים גדולים כקטנים. מהם הטעויות הנפוצות: 1. התייחסות לעובד כ"נכס" בעלי עסקים טועים ומתייחסים לעובדים שלהם כנס שאמור להגדיל את הכנסות העסק במקום להתייחס אליהם קודם כל כאדם.הצורך להבין את המניעים, הצרכים והרצונות של העובד, נתקל לעתים בחומה של התנגדות מצד מנהלים שנוקטים בגישה של "העובד צריך להשאיר את הצרות שלו מחוץ לעסק שלי". כאשר בעל העסק יפתח יחסים עם העובדים שלו מעבר ל"רק מנהל" , הוא יראה עלייה מאוד משמעותית במוטיבציה של העובדים וברצון לתרום לעסק. אין זה אומר כמובן שצריך להוריד מרמת הדרישות לתפוקה גבוהה, זה רק אומר להתייחס לעובדים שלך כאנשים רגילים ולא כ"נכס". 2. הצבת יעדים גבוהים להשגה. אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא הצבת יעדים שאינם ניתנים להשגה, בין אם באופן אובייקטיבי ובין אם לתפיסתו הסובייקטיבית של העובד. ההבחנה בין השניים חסרת חשיבות, משום שהבעיה בהצבת יעדים שאינם ניתנים למימוש היא בעצם ההשפעה על המוטיבציה של העובד. ישנה חשיבות עליונה לשים לב במיוחד לגבי עובדים חדשים: עובדים אלו הגיעו אלינו לעסק לא מכבר, אזור העבודה, הלקוחות והקולגות שלהם עדיין לא מוכרים מספיק עבורם ולכן הצבת יעדים לא ריאליים תגרום להם לנטוש את מקום העבודה. סופם של יעדים לא ריאליים לגרום לתפוקה נמוכה אף מזו שהייתה מתקבלת אם היעדים היו נמוכים יותר, ולהשלכות עקיפות כמו ירידה במוטיבציה הכללית, ירידה באמון בארגון ובמנהלים, הפחתת תחושת הערך העצמי ועוד. הפתרון במקרה זה פשוט כפי שהוא נשמע: הקפידו להציב יעדים ריאליים למשימות המוטלות על העובדים.  3. העדר תקשורת רציפה עם העובד על עבודתו. בעלי עסקים ומנהלים טועים לחשוב כי העובד "יודע" כאשר הוא ביצע עבודה בצורה מעולה והוא "יודע" מתי עבודתו בינונית. ובכן, רוב העובדים חושבים שהם בסדר. כל העובדים זקוקים להכוונה, למשוב, לפידבק מיידי על ביצוע פרויקט או משימה שקיבלו. הימנעות ממתן פידבק פוגעת ביכולתו של העובד, וכך גם ביכולת הארגון כולו, ללמוד ולשפר את תפקודו. משוב גם מחזק את הקשר בין העובד למנהל, פותח פתח לדו-שיח בין הארגון או המנהל לבין העובד, ותורם רבות בהיבטי מוטיבציה. המטרה העיקרית של כל פידבק הינו להעלות את התפוקה של העובד, לכוון אותו טוב יותר לעבר השגת היעדים כך שתמיד יש לשים לב שאין מעליבים או פוגעים בעובד.  

טעויות בגיוס עובדים

בעלי עסקים שרוצים לצמוח ולהרחיב את העסק שלהם מחליטים לגייס עובדים נוספים, מבלי שהגדירו לעצמם מראש מספר פרמטרים: מהם דרישות התפקיד הנדרש (כישורים הכרחיים של המועמד)מהם היעדים והמטרות שאותו עובד אמור להגיע אליהםמה ההשקעה הנדרשת ממני כבעל עסק להעסיק את אותו עובד.מהי תקופת הניסיון שאותו עובד יקבל עד שיפוטר במידה ואינו מתאים. עלות גיוס עובד חדש היא גבוהה מאוד, וכמובן לא מדובר רק על עלות פרסום המודעה. לעובד חדש לוקח מספר חודשים להתאקלם במקום העבודה ולהגיע לניצול הפוטנציאל של אותו תפקיד במידה ואותו עובד הינו כשרוני במיוחד.הבעיה העיקרית היא בגיוס עובדים שאנחנו מתפשרים עליהם. אם לא מצאנו מועמד מתאים, אנחנו מוצאים את עצמינו מתפשרים על מועמד שאינו מתאים, סופגים את עלות עבודתו במשך מספר חודשים או שבועות – ואז אין לנו ברירה ואז אנחנו מפטרים אותו וזאת לאחר שהשקענו משאבים רבים בלהכשיר אותו לתפקיד, לשלם לו משכורת והוצאות רכב ועוד ועוד. הדבר הנכון הוא כמובן לא להתפשר על עובדים שאינם מתאימים.אם אינך מוצא עובד מתאים, המשך לחפש, פרסם בערוצים נוספים, תשאל אצל לקוחות או ספקים מהתחום שלך, תשאל מכרים וחברים וכמובן תפרסם בערוצים המיועדים לכך.כל התפשרות בגיוס עובד לא מתאים – למעשה תשאיר את העסק שלך במצב של תקיעות עסקית והגדלת הוצאות מיותרות.אמנם זה לא פשוט למצוא עובדים טובים ומוכשרים שיתנו את הנשמה שלהם לעסק , אך אני מבטיחה לכם שעובדים כאלו עדיין קיימים וצריך להמשיך לחפש.  

15 התכונות ההכרחיות לעובדים טובים שיתרמו להצלחת עסקך

> עובדים טובים הינם עובדים מסורים. > עובדים טובים הינם עובדים שרוצים ומוכנים ללמוד, להתמקצע, להשתפר כל הזמן. > עובדים טובים עובדים רק מתוך מטרה שהעסק יצליח, לא מתוך מטרה להתפרנס. > עובדים טובים הינם עובדים נאמנים לעסק, לא מרכלים על בעל העסק, לא פוגעים בתדמית העסק כלפי חוץ עם שום גורם חיצוני. > עובדים טובים הינם עובדים בעלי יחסי אנוש מעולים עם חבריהם בעסק, עם מעסיקם, עם לקוחות וספקים. > עובדים טובים הינם עובדים שיוזמים הצעות לשיפור ולהתייעלות. > עובדים טובים מבינים את מקומם בעסק ואת ההיררכיה בעסק. > עובדים טובים תמיד מוודאים שלא יהיו ריכולים סביבם ואם הם נתקלים במישהו אחר שמדבר סרה על העסק או על אחד מהעובדים, הוא מפסיקים זאת מיד. > עובדים טובים דורשים לקבל תוכנית עבודה מסודרת, הוראות מסודרות ומבקשים לדעת לאיזה יעדי עבודה הם צריכים להגיע. > עובדים טובים מבינים שהצלחת העסק היא הצלחתם האישית. > עובדים טובים שואפים לקחת עוד ועוד אחריות.  > עובדים טובים לא מערבלים את הבוס, לא באים אליו בטענות, לא מתנהגים בגסות אלא מתנהגים בכבוד הדדי. > עובדים טובים דורשים לקבל יחס הוגן מכל הסובבים אותם בעסק, גם מהבוס. > עובדים טובים לא שומרים סודות, או מכסים על טעויות שנעשו ומוכנים להיות גלויים ואמיתיים. > עובדים טובים מבינים מהם תחומי אחריותם בעסק ומבינים מהם תחומי האחריות של עובדים נוספים בעסק.  המאמר נכתב ע"י מטי עבאדי – מנכ"לית פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים. צור איתנו קשר עוד היום - מטי עבאדי 052-7387080 מנכ"לית. פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקיםשיחת חינם 1700-70-80-83 

אם אתה שונה, אתה תתבלט

יצירת מותגמותגים הם הדרך שבו ארגון כלשהו גורם למוצריו ולשירותיו להתבלט לעומת המתחרים. בימי קדם, הטביעו סימן בראשי בקר ובעבדים כדי להראות בעלות, ובימי הביניים היה ניתן לזהות את יצרני הנייר על פי סימן מים בנייר. עם זאת, הרעיון המודרני שלנו לגבי מותג – שכולל כל חלק של זהות נתפסת של חברה, החל מהלוגו וכלה בסניפים – תפס תאוצה רק במחצית השנייה של המאה ה-19. יצירת מותגהיום מותג הוא הרבה יותר מסתם לוגו או אריזה אטרקטיבית. יצירת מותג צריכה להתחיל ברעיון, והרעיון צפוי יותר להצליח אם הוא שונה מזה של המתחרים. בדרך כלל זה מתחיל עם הלקוח ומה שהוא רוצה או צריך. זה יכול להיות מבוסס גם על האופן שבו חברה או מוצר חדשים ממלאים מחסור שקיים בשוק. לחלופין, מוצר חדש יכול להיות משהו שמשפר את הטכנולוגיה הקיימת על ידי עיצוב חדש וחדשני או שהרעיון  יכול להיות משהו שאף אחד לא חשב עליו לפני כן ושאף אחד אפילו לא ידע שהוא רצה, כגון iPad, שהפך לדבר שמיליוני אנשים לא יכולים בלעדיו.אחד הדברים המרכזיים לגבי מותג מצליח הוא שהם בונים השתייכות לקהילה – אנשים שאוהבים iPad אוהבים להיות מזוהים עם חברי הקבוצה האחרים. תחושת השייכות לקבוצה שנראה שהיא שותפה לערכים שלך היא חלק חיוני מנאמנות הצרכנים. חזון וערכיםהמרכיבים השונים שיוצרים חזון וערכים של חברה משתלבים על מנת ליצור אישיות למותג. החזון עבור החברה משקף לאן המייסדים או הדירקטורים רוצים לקחת את הרעיון. החזון של חנות הרהיטים IKEA, למשל, הוא ליצור "חיי יומיום טובים יותר עבור אנשים רבים". הרעיון העסקי שתומך בחזון הזה הוא להציע ריהוט באיכות טובה ובמחירים שווים לכל כיס. חברת IKEA הפכה למותג בינלאומי כי כל ההיבטים העסקיים שלה תומכים ברעיון הזה, מהמערך הייחודי של סביבת הקניות – כגון מסעדות לכל המשפחה ואיזורי משחק לילדים – ועד לפרסום. כיום IKEA היא קמעונאית הרהיטים הגדולה בעולם.היום הטכנולוגיה משנה את האופן שמותגים נתפסים אצל צרכנים. הרשתות החברתיות והאינטרנט מעודדים צרכנים לשתף משובים וליצור אינטראקציה. מותגים בינלאומיים גדולים, כגון Apple, יכולים להשפיע על התנהגות הצרכנים ויש להם פוטנציאל לשנות את החברה. אבל ארגונים גם מכירים בכך שלצרכנים יש מבחר גדול יותר מאי פעם, והם ממוקדים ביצירת מותגים שיכולים להתחבר אליהם ברמה האישית. המאמר נכתב ע"י מטי עבאדי – מנכ"לית פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים. צור איתנו קשר עוד היום - מטי עבאדי 052-7387080 מנכ"לית. פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקיםשיחת חינם 1700-70-80-83 

פעולות למיתוג נכון של עסק קטן להעלאת המכירות

מהו מיתוג נכון ואיך הוא יכול להגדיל משמעותית את המכירות שלכם? סוד המיתוג הכי יעיל לכל עסק- הוא למתג את העסק שלך ואת עצמך כמקצוען בתחום שבו אתה עוסק מאחר ו הסוד הגדול במכירות הוא יחסי האמון הנרקמים בין  הלקוחות לבין העסק שלך. ככול שהל קוחות שלך ירגישו שהם יכולים יותר לסמוך עליך, הם יבטחו בך יותר ויקנו ממך הרבה יותר! מהם הכללים החשובים ביותר למיתוג נכון?   1.אפיון קהל היעד: השלב הראשון והחשוב ביותר!  עליך  למצוא את  קהל היעד שלך להבין איך הוא חושב, מה מעניין אותו, מה חשוב לו לדעת, מה מפריע לו, אילו בעיות ניצבות בפניו  ושהוא חייב למצוא עבורן פתרון מיידי. עכשיו שאתה כבר יודע מי עומד מולך, מי עומד לקרוא את  התכנים שלך ומה הוא ירצה לדעת, אפשר להתחיל לעבוד על המיתוג של העסק שלך!  2.כתיבת תכנים איכותיים: ככל שקהל היעד שלך יקבל יותר תכנים מעניינים ונכונים כך הוא יזהה את  המותג שלך, את האיכות שלך וירצה להימנות עם קהל הלקוחות שלך. זה לא משנה כלל מה גודל העסק שלך. כל זמן שיצירת התוכן היא איכותית, מקצועית, אמינה, עקבית, קולעת לצרכים ולכאבים של קהל היעד שלך – האמון של קהל היעד שלך, בך ילך ויעלה.  3.בחירת דרכי הפרסום והשיווק האפקטיביים ביותר : מעבר ליצירת תכנים איכותיים  עליך להחליט באיזו אמצעים שיווקים אתה שומר על קשר עם קהל היעד שלך. הדבר הראשון וההכרחי הוא לבדוק מה המשאבים העומדים לרשותך. במידה והמשאבים העומדים  לרשותך כרגע מאפשרים לך לתקשר במייל בלבד, תתחיל בתקשורת דרך המייל ותבחר את השלב הבא: בלוג, אתר, רשתות  חברתיות ועוד.ככל שקהל היעד יפגוש יותר תכנים אמינים, מקצועיים ומעניינים, כך  הרצון שלו להתערות עם התוכן שלך יגבר, ובהמשך ישיר לכך הוא ירצה לצרוך מוצרים או שירותים שלך – הוא יסמוך עליך הוא יאמין לך, הוא ירגיש בנוח אתך, עם המוצרים שלך ועם השירותים שלך וירצה כמובן לקנות ממך!  4.חשיבות התוכן שארוז באריזת מתנה: תמיד חשוב מאוד לבחור  נושא איכותי שבאמת חשוב לקהל היעד שלך!  לאחר שבחרתם את התוכן ,תחליט באיזה פורמט תרצה להעביר את התוכן: כתבה  איכותית ומעמיקה, סדרת טיפים משמעותיים, תשקיע  במראה של התוכן – זאת האריזה והלא פחות חשובה מהתוכן עצמו. למעשה זה מה שיגרום לקהל  היעד שלכם להרגיש שנתתם לו מתנה!   המאמר נכתב ע"י מטי עבאדי – מנכ"לית פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים. צור איתנו קשר עוד היום - מטי עבאדי 052-7387080 מנכ"לית. פוזיטיב ניהול מומחים בהגדלת הכנסות לעסקיםשיחת חינם 1700-70-80-83

...
...

בלוג​

פוזיטיב ניהול

"פוזיטיב ניהול היא חברת הייעוץ העסקי היחידה בישראל שמתחייבת ל100% הצלחה"!

052-7387080​

"פוזיטיב ניהול – מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים " רחוב ז'בוטינסקי 7 רמת גן, מגדל משה אביב ,קומה 42

טל´ 052-7387080   |   1700-70-80-83    |     mati@positive-biz.co.il

 

לחץ כאן

טלפון:

This field is required.

הטופס נשלח בהצלחה...

שם:

This field is required.

לפגישת ניתוח הפוטנציאל העסקי שלך בחינם:

שם:

This field is required.